Syarikat Air Darul Aman Sdn Bhd (SADA)
 
Makluman

 

Harap maklum bahawa sebagai pengguna ke atas bekalan air yang dibekalkan oleh SADA, Tuan/Puan bertanggungjawab untuk menjelaskan bil dalam masa tiga puluh (30) hari dari tarikh bil diserahkan.

 

Dengan ini dipohon kerjasama pihak Tuan untuk memuatnaik Notis tersebut :KLIK Disini



Adalah dengan ini dimaklumkan bahawa pada tahun 2016 setiap wilayah dibawah pengurusan Syarikat Air Darul Aman (SADA) telah dibuat penstrukturan semula dengan penambahan dua wilayah baru bersama - sama penbahagian daerah.
Namun pengguna tidak perlu bimbang kerana penstrukturan ini hanya melibatkan pentadbiran wilayah Syarikat Air Darul Aman dan tidak mengganggu urusan kaunter pembayaran dan perkhidmatan pelanggan yang sedia ada.

 



Ingin dimaklumkan bahawa sebuah lagi kaunter bayaran dan perkhidmatan pelanggan Syarikat Air Darul Aman akan dibuka di Pusat Transformasi Bandar (UTC) sungai petani pada 1 Februari 2016 nanti.
 



Adalah dengan ini dimaklumkan bahawa pada tahun 2016 Malaysia, terutamanya di negeri - negeri utara telah diramalkan akan dilanda fenomena panas terlampau atau lebih dikenali sebagai Fenomena El Nino, untuk menggelakkan sebarang kesukaran kemudahan air pada pengguna, berikut telah disediakan beberapa langkah mudah yang boleh diikut untuk menjamin kesejahteraan semua .
Kata - Kata Aluan

 
Hakcipta © 2014 Syarikat Air Darulaman (SADA)
Paparan terbaik menggunakan Mozilla Firefox dengan resolusi skrin 1024 x 768
Pengguna Atas Talian Statistik Pelawat
Penafian | Polisi Privasi | Polisi Keselamatan